Termeni și condiții livrare

  

  După ce ați înregistrat o comandă aceasta se expediază fără confirmarea telefonică.

   Comenzile sunt validate prin e-mail cu status "expediata", fără a depăși 48 ore de la lansarea comenzii. Confirmarea disponibilități produsului/produselor comandat devine valid doar în momentul confirmări pe e-mail a comenzi inițiate. Adaugarea unui Bun în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării, nu atrage dupa sine înregistrarea comenzi, implicit nici rezervarea Bunului.
  Comenzile sunt onorate în limita stocului disponibil și în ordinea primirii lor. Pot apărea întârzieri ale procesări și livrări doar în situații excepționale perioade de vârf, sărbători, lipsă stoc, etc.
  Comenzile online plasate până Vineri ora 16:00 vor fi procesate în ordinea primiri lor Luni, drept urmare vei primi coletul cel mai devreme Marți (produse aflate în stoc).


Livrare prin curierat

  Pentru comenzile cu valoare mai mare de 500 lei* (TVA inclus) livrarea este gratuită, pentru comenzile în valoare mai mică de 500 lei (TVA inclus), se aplică o taxă astfel: pentru opțiunea livrare curierat de 17 lei (TVA inclus) fără deschidere colet și de 19 lei (TVA inclus) cu deschidere colet. În cazul unei comenzi stornate, costul transportului NU se returnează.

   Livrarea se poate face inclusiv Sâmbata fără costuri suplimentare.

Ridicarea din magazin

   Dacă produsele sunt disponibile pe stoc le poți ridica, imediat din magazin. 

- Magazin Moților -

Calea Moților, Nr. 143-145, SP 7, Loc. Cluj-Napoca, Jud. Cluj

- Magazin Centru - 

Str. Memorandumului, Nr. 4, Ap. 4, Loc. Cluj-Napoca, Jud. Cluj

Schimbarea și anularea comenzilor

  Dacă dorești anularea sau schimbarea la cerere, excepție făcând cazurile în care produsul este deja livrat. Te rugăm să ne contactezi telefonic la 0732 961 161 sau aici http://husedetelefon.ro/contact de Luni – Vineri 10:00 – 15:00.

Bine de știut ...

 Costul livrării include costul procesării și ambalării, cât și costurile de transport. Vă sfatuim să vă grupați toate articolele separat, astfel încât să evitați taxarea dublă a transportului. 

 În cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit și a produselor conținute în acesta, fără a încheia proces verbal cu agentul curier, NU se va oferi Garanție/înlocuire gratuită produselorObligatoriu menționați pe procesul verbal exact cum a fost ambalat produsul primit. Ulterior să ne contactați aici http://husedetelefon.ro/contact  și vom shimba produsul cu unul nou.