Întrebări despre produse și comenzi

                                    Cum pot căuta un anumit produs în magazin?

  Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.

                                    Sunt persoana juridică. Pot cumpăra?

  Da, HuseDeTelefon.ro onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, vă rugam să introduceți datele care vi se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.

                                   Cum procedez dacă doresc ca factura să se factureze cu alte date decât cele specificate în contul meu de client?

   În această situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzătoare facturări după ce bifați căsuța "Te rugăm să folosești altă adresă pentru facturare".

Administrarea contului de client

                                    Am uitat parola contului. Cum procedez?

   În cazul în care nu vă amintiți parola contului Dvs., vă rugăm să folosiți opțiunea "Recuperează parola" uitată, disponibilă în pagina "Acces cont".

                                   Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?

  Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea "Contul meu", disponibilă în secțiunea "Cont".

                                    Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?

  Pentru a face cumpărături pe HuseDeTelefon.ro, NU este necesar să vă creeați un cont de utilizator. 

                                   Pot modifica o comandă lansată?

  În cazul în care doriți să modificați o comandă, vă rugăm sa ne contactați folosind formularul de contact de pe site.

Vă rugăm să precizati și ID-ul comenzii, pe care îl puteți regăsi în secțiunea Istoric comenzi.

                                  Pot afla informații despre comenzile anterioare?

  Puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Istoric comenzi.

Întrebări generale

                                Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

  Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, vă rugam să ne contactați folosind formularul de contact de pe site.

                               Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

  În acest caz, vă rugam să ne contactați folosind formularul de contact sau telefonic.

                             Cum primesc factura fiscală?

   Factura fiscală se primește după confirmarea comenzi telefonic și expedierea acesteia, cel tarziu în 30 zile pe adresa de mail menționată în comandă. În cazul în care achiziția este pe persoană juridică sau comanda este fară adresă de mail, factura fiscală se trimite fizic în coletul/plicul primit. Poți solicita factura fiscală completând formularul disponibil pe site la "Contact".